کاهش GFR با کلیه خفیف خسارت چگونه به این معکوس
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کاهش GFR با کلیه خفیف خسارت چگونه به این معکوس

همانطور که همه ما می دانیم GFR یکی از شاخص عملکرد کلیه است، کاهش GFR منعکس کننده کلیه است در برخی از درجه آسیب دیده. سپس برای افراد مبتلا به کاهش GFR و آسیب خفیف کلیه چگونه آن را معکوس؟

در واقع، بافت ها و سلول های انسان توانایی خود شفا، بنابراین پس از آنها آسیب دیده، آنها آغاز خواهد شد به خودش را التیام بخشد، اما اگر آنها به طور جدی آسیب دیده، آنها را کمک پزشکی نیاز دارند.

وجود دارد دو راه برای کمک به این وضعیت می رود و آنها داروهای غربی و داروهای چینی هستند، اما آنها در اثر درمان متفاوت است. از نظر داروهای غربی، آنها اثرات آشکار به ارمغان می آورد در کمک به کاهش درد و رنج، اما برخی از آنها تنها در علائم تمرکز و می تواند به نارسایی مزمن کلیه از علل آن درمان نیست. در مقایسه با طب غربی، اثرات آرام نشان می دهد طب چینی، اما اثرات بزرگ در از بین بردن استاز خون، بهبود گردش خون و تغذیه بافت کلیه است. علاوه بر این، کسانی که مواد تشکیل دهنده موثر در داروهای چینی می تواند سلول های کلیه مجروح فعال برای تقویت توانایی خود شفا خود. با این توابع، داروهای چینی کمک گلومرول آسیب دیده را دریافت بازیابی موفقیت و GFR افزایش می یابد.

با کمک طب چینی، GFR را می توان تا حد زیادی بهبود یافته و آسیب کلیه را می توان به تدریج تعمیر. بنابراین برای افرادی که در مراحل اولیه هستند، آنها یک شانس برای بهبود یافتن از آن، تا زمانی که آنها می توانند درمان سیستماتیک در زمان را داشته باشد. برای افرادی که در مرحله پیشرفته بیماری کلیوی هستند، آنها همچنین می توانند بهتر و طولانی تر با درمان به موقع زندگی می کنند.

اگر شما هر گونه کمک در آسیب معکوس کلیه نیاز و یا افزایش سطح GFR، شما می توانید با دکتر آنلاین ما چت و یا پیام های ترک به ما، ما مشاوره رایگان برای شما فراهم می کند.





:: برچسب‌ها: درمان بیماری مزمن کلیه، کاهش GFR، آسیب خفیف کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 333
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: